5 nassolnivaló, amit bűntudat nélkül fogyaszthatsz

2021.02.10

1. Turmixok:

Egy ízletes turmix bármikor jól jöhet. A legjobb, ha saját kezűleg készíted el kedvenc gyümölcseidből és zöldségeidből, így biztos lehetsz benne, hogy nem tartalmaz cukrot. Nyáron lehűtve különösen frissítő a fogyasztása és még egészséges is!


2. Étcsokoládé:

Ha két étkezés között nagyon vágysz a csokira, akkor válaszd az étcsokoládét. Akár diétád alatt is fogyaszthatod, ami fontos, hogy magas kakaótartalmú, adalékanyagoktól mentes terméket válassz. Antioxidáns tartalma miatt különösen egészséges, de persze csak mértékkel fogyasszuk!


3. Olajos magvak:

Chips és kekszek helyett készíts egy kis tálkába magad mellé magvakat ropogtatni. Lehet az dió, mandula, mogyoró, pisztácia a lényeg, hogy natúr, ízesítés és hozzáadott szerek nélküli magvakat válassz. Fontos ásványi anyagokat és vitaminokat tartalmaznak.


5. Natúr joghurt:

Érdemes natúr joghurtot választani, amely nem tartalmaz hozzáadott cukrot és adalékokat. Ha szeretnéd felturbózhatod mézzel, magvakkal, gyümölccsel. Finom desszertet készíthetsz belőle.



4. Banán:

A banán tökéletes választás azoknak, akiknek nincs idejük elkészíteni a nassolnivalójukat. A banán egészséges, és akár menet közben és ehető. Káliumot és magnéziumot tartalmaz, és jótékony hatással van az emésztésre, ráadásul javítja a kedélyünket is.