Hogyan sportolhatunk a lezárások alatt is? Koronamentes mozgástippek

2021.03.23

Eltelt egy év. Hullámok és lezárások jöttek mentek, és az edzőtermek ismét bezártak. Azonban ez nem jelenti azt, hogy le kéne mondanunk a mozgásról. Lássuk, milyen covidmentes programot állnak rendelkezésünkre!


  • Beltéri/otthoni edzés:

Online világ: Csatlakozzunk zárt facebook csoportokhoz, clubokhoz, amelyek rendszeresen tartanak online edzéseket, így még valamennyire a közösségi élmény is megmaradhat.

Elő az elfeledett tornagépekkel: Sok háztartásban megtalálhatunk egy régi szobabiciklit a garázsban, amit egyszer megvettünk nagy lelkesen, hogy mindig használni fogjuk, de csak porfogó vált belőle. Vegyétek elő a szobabiciklit, taposógépet, régi súlyzókat, illetve hasprés gépeket és használjátok ki, hogy kényelmesen, saját tempóban, kíváncsi szemek nélkül tornázhattok.

Otthonra a leghatékonyabb Pilates gyakorlatokat elsajátíthatod az ebook-omból!

  • Kerti móka:

Közeleg a jó idő, és a kert szabad préda. Szórakozásnak is kitűnő választás, ha a család együtt tollasozik, labdázik a friss levegőn.

  • Szabadtéri edzés:

Keressünk egy kellemes, nyugodt helyet, ahol nincsenek sokan és kocogjunk egyet, vagy tekerjünk le a közeli a tóhoz. Esetleg használjuk ki a különböző sportparkok adta lehetőségeket. Ha baráttal is megyünk, kerüljük a forgalmas helyeket.

A másik nagyszerű kikapcsolódási lehetőség egy rövid kis kirándulás. Túrázzunk, sétáljunk egyet a természetben.

  • Munkahelyi átmozgatás:

Ha napi 8-10 órában ülőmunkát végzünk, és elmacskásodott végtagokkal próbálunk feltápászkodni a nap végén az íróasztaltól, akkor érdemes néha egy kis szünetet tartanunk az irodában és átmozgatni magunkat. Ehhez segítségnek készítettem ezt a videót.