Két sporteszköz, amire mindenképpen szükséged lesz az otthoni tornához

2021.02.21

Ha eldöntötted, hogy otthon fogsz tornázni, és beleveted magad egy életmódváltásba, akkor azt biztonságosan és hatékony csináld! Legjobb ha kijelölsz magadnak egy állandó kis teret, sarkot, ahol mindig lesz helyed gyakorolni, és nem zavarnak a családtagok sem. Most arról a két eszközről írok, amelyek az alapokhoz elegendőek, de mégis hatásos edzéseket hajthatunk végre segítségükkel.

Edzéstípushoz illő matrac:

Eleinte kevesen veszik komolyan, hogy beszerezzék, aztán néhány lila folt, térd és hátfájás után már átgondolják a helyzetet. Ha jógázunk érdemes csúszásgátlós matracot venni, és természetesen fontos a megfelelő vastagság is.

A matracnak köszönhetően kényelmesen, sérülések nélkül hajthatjuk végre a gyakorlatokat.


Kisebb tömegű súlyzók, súlyok:

Miért csak kisebb tömegű? Azért mert aki kezdő, annak nagyobb súlyokra eleinte nem lesz szüksége, sőt akár könnyen le is sérülhet a megfelelő edzői támogatás nélkül.

Ezért ha súlyzókat emelünk, mindenképpen legyünk nagyon óvatosak, és könnyebb darabokkal kezdjünk. Pilateshez elég max. 2 kilós súly.

Legyél te az első, aki értesül az újdonságokról!